Tuesday, November 28, 2006

Zapada multa

Ieri am mers la sevici - dar am plecat devreme acasa (pe la 4) cind am auzit ca e seara de meci (e un stadion de baseball aproape de locul de unde iau autobuzul spre casa, si cam cu 2 ore inainte sa inceapa meciurile circulatia deja e data peste cap in general).

Bine am facut, dar meciul cred ca ar fi fost o problema minora, comparativ cu faptul ca a nins foarte tare (in suburbiile din nord a fost chiar furtuna de zapada). Am facut aproape o ora jumate pina acasa, dar am fost norocos: seful de grup a zis azi ca a incercat timp de 5 ore sa ajunga acasa (sta la mai putin de o ora de mers cu masina, in mod normal) dar a renuntat si s-a dus sa doarma la un hotel, pe drum...

Problema aici in zona Seattle e pe de o parte ca lumea nu e obisnuita cu zapada si se sperie imediat, dar si ca sint foarte multe drumuri in panta, si pe buna dreptate e greu de condus.

Azi am lucrat de acasa - si cred ca 90% din oameni au facut la fel. Pe la prinz am iesit nitel cu Ale in curtea din spate si ne-am jucat cu zapada.

Am incercat sa facem un om de zapada, dar zapada era destul de afinata si nu se lipea, asa ca ne-am multumit cu unul micut de tot. Si acela insa nu a rezistat mult, caci o data ce am trecut la faza a doua de joaca (bataie cu bulgari), Ale s-a orientat rapid si l-a sacrificat, transformindu-l in bulgari. Nici nu am apucat sa-i fac poza.

Am alternat bataia cu zapada cu concursul de aruncat cu bulgari in bradul mare din spate - se vede in poza ca inca sint un aruncator foarte meserias :-)

Contrar aparentelor din poza precedenta, Ale a ris cu gura pina la urechi mai tot timpul (mai ales cind "ma nimerea", vorba vine, caci venea chiar in spatele meu si la cit sint de mare era si greu sa ma rateze)

No comments: