Saturday, November 25, 2006

Foc de Ziua Recunostintei

Fara legatura directa cu Ziua Recunostintei (care a fost pe 23 noiembrie), dar ne-am facut curaj si am facut focul in semineu pentru prima oara de cind ne-am mutat in casa.

Planul era sa chemam pe cineva sa curete hornul intii, dar cum a venit frigul inainte sa chemam, si pe de alta parte am stat acasa si joi si vineri, am cumparat 2 legaturi de lemne de foc - una de 5 lemne mari si cealalta cam cu 20 de bucatele mici - si am facut primul foc, in semineul de sus.

Apropo, in dreapta pozei se vede si o mostenire de la fostii proprietari: ne-au lasat in semineul de jos un pachet cu ceva special, care arde 3 ore si "pocneste" ca un foc veritabil - cel putin asa scrie pe pachet, inca nu l-am incercat; probabil e din lemn tratat, sau si mai probabil e ceva pur si simplu artificial.

No comments: