Wednesday, August 02, 2006

Leavenworth - oraselul in stil bavarez

De 4 iulie mi-am inca luat 2 zile libere si am fost la Leavenworth, la 3 ore cu masina in est de Seattle. Acum citeva zeci de ani cineva din oras a propus ca in centru toti comerciantii sa-si aranjeze magazinele in stil bavarez, pentru a atrage turisti in zona - ca masura de reabilitare economica a orasului. Ideea a avut succes, sint multe hoteluri si cel putin cind am fost noi era plin de turisti.

Chiar in ziua de 4 iulie au fost tot felul de atractii pentru copii, inclusiv "face painting".

Am cascat gura prin magazine...

Am baut bere...

Spargatoare de nuci - ce faceau oamenii cu ele pe timpuri? Chiar mincau atitea nuci?

Ne-am intilnit intr-o dupa-amiaza si cu Laura si cei 3 baieti ai ei (cel mijlociu este coleg de clasa cu Alex) si am mers la pizza.

Ne-am plimbat cam o ora pe niste potecute de linga riu, dar asta a fost singura iesire "in natura", in rest am stat in oras. Cel mai mult timp l-am petrecut probabil la piscina hotelului.

No comments: