Wednesday, August 02, 2006

La muntii Olimpici

Dan a inchiriat un minivan de 7 locuri, si am incaput la fix - Miha nu a venit cu noi, era prima zi din programul de voluntariat la spital, si nu a vrut sa lipseasca.

Am trecut cu bacul in vestul golfului, spre peninsula Olimpica - e peninsula fiindca e legata de pamint in sudul Seattleului, dar e prea ocolit sa mergi cu masina pe acolo.

Am stat in oraselul LaPush, la un motel foarte rustic, aseazat chiar pe plaja. Plaja e foarte salbatica, nu-i amenajata, totul e foarte natural. Am ajuns noaptea si ne-am culcat, dar a doua zi am iesit la explorat.

Locurile sint foarte frumoase in zona aceea, unele sint de-a dreptul spectaculoase.

In drumul spre casa, in ultima zi, am urcat si pe munte, pe un traseul de vreo ora si ceva - copii au fost foarte rezistenti, Ale in special era la prima urcare pe munte si nu s-a plins decit nitel de oboseala, dar i-a trecut repede si a continuat.

Poteca a fost inzapezita pe o portiune de vreo doua sute de metri - in general erau petece de zapada in toate zonele umbrite.

No comments: