Sunday, December 24, 2006

Porcusor de Guineea

Am scris acum citeva zile ca a murit pestisorul lui Ale cind a fost pana de electricitate. Drept consolare, i-am luat ieri un porcusor de Guineea.

I-am luat si cusca cu tot ce-i trebuie. E foarte putin pretentios comparativ cu alte animalute: ii trebuie o casuta in care sa se poata ascunde - este foarte fricos si sta ascus mai tot timpul - mincare, apa si ceva de pus pe jos, i-am luat bucatele foarte subitiri de lemn, mai degraba ca niste foite foarte mici:

Porcusorul nostru de Guinea nostru este fetita, si Ale a botezat-o "Cutie" - pe engleza, nu pe romaneste :-) - inseamna "Dragutica". Am cumparat o gramada de provizii: o punga mare cu "feliute de lemn" de pus pe jos in cusca, mincare obisnuita, mincare speciala, si niste iarba uscata:

.

Deocamdata, "Cutie" e foarte fricoasa, si mi se pare ca nu maninca si nici nu bea apa deloc, ceea ce nu e bine. Sper sa se obisnuiasca in noua ei casuta. Miha l-a tinut azi mai mult in brate si i-a dat morcovel si a mincat nitel. Apoi Ale a prins curaj si l-a tinut si ea - ieri cind l-a tinut prima oara a inceput sa se zbata si a zgiriat-o nitel, si Ale s-a speriat rau.

No comments: