Sunday, December 10, 2006

Bradul de Craciun

Am fost azi si am luat brad de Craciun. L-am ales impreuna cu Ale. Miha a votat pentru brad artificial, dar eu si Ale am votat pentru natural, si noi am cistigat. A costat o gramada de bani (80 de dolari), insa e destul e mare - ajunge aproape de tavan - si e foarte bogat.

De fapt e chiar prea bogat, cred ca o sa avem de curatat milioane de ace dupa el.

Test de perspicacitate: gasiti diferentele dintre cele 2 imagini de mai jos:

In alta ordine de idei, Ale si-a facut casuta din cutia goala de Duraflame (care e un inlocuitor de lemn pentru ars in semineu), nici nu stiu cum incape caci cutia e destul de mica. Cred ca e un semn ca trebuie sa ii dam sa manince mai des.

2 comments:

Anonymous said...

Sint cam 53 diferente intre cele doua poze.... crezi ca sint mai multe ? :) Ady

Sorin said...

Bravo, Ady, le-ai gasit pe toate :-)

Sorin